Helgen i ord

Det är hur svårt som helst att natta lilleman nu. Och det har pågått i typ en veckas tid.. idag tog det nog någon timma eller två. Jag minns inte riktigt! Men hälften av tiden är bara mysig han garvar å totalt jävlas med än. Men det tar på krafterna och TÅLAMODET herregud! På slutet så tokgrät han också i typ en kvart vilket är mycket för att vara honom =P Visst han kan verkligen skrika då han vill men han brukar också få som han vill och därför sluta skrika direkt. Nu hjälper inget alls! Känns bara som allt jag gör typ gör ont(???) men å andra sidan så bär jag honom, tar i honom på exakt samma sätt som alltid och då säger han ju inget..


Här är min älskling fem månader och 8 dagar gammal! Idag är han 5 månader två veckor och 6 dagar. Denna glädje, denna kärlek! TACK för att du förgyller mina dagar med dig själv!

Men ska nog till BVC på torsdag igen å kika hans eksem han har så att jag använder rätt salva på alla ställen. Har inte mindre än SEX stycken olika salvor. Fast just nu använder vi fem olika. Men det snurrar i huvudet varje gång det är insmörjningstajm haha =P

MEN hur som helst! Kortfattat om helgen
Torsdag (min födelsedag) åkte vi ut till Norrtälje för att hälsa på Sussi å Edis! Hade dundertrevligt och gud så skönt det var med FRISK luft.
Fredag kväll vid tio var vi hemma fick då besök utav Ninninoor =) Myspys!
Lördagen spenderades i Farsta centrum där jag endast köpte en tröjja till lilleman! Å så Burger king mat förståss!
På kvällen så kom Ninninor & Jessipess över på två flaskor vin! Eller vi bör nog säga natten.. tog en stund innan lilleman slockna så vinet fick vänta! Men halv fem var jag i säng åtminstonde. Lite halvsnurrig (mamma var såklart också hemma) så jag trodde jag skulle ha lite huvudvärk då lilleman väckte mig vid nio tiden men icke! Mådde prima =) Lite trött bara =P

Så var det denna dag också, då vi inte gjort någonting alls. Eller tog en prommis till konsum så lite luft har vi fått =)

Kamerasladden är hittad! Den låg på dens plats bara jag som var blind. Men nu sitter mammas telefon i å laddar då ja lång historia men hennes lur har såklart också gått sönder! Vad näst? haha =P vi har nog inte så tur med tekniska prylar här hemma. På tal om det så tok-saknar jag min dator!



Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Jag känner igen mej så fruktansvärt mycket i det där! :o Kay är så svår att få att sova. Skit jobbigt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback