Jag är mest stolt över att du klarat dig så långt i livet.

Lukas har börjat göra en jätte skum min! Alltså han trycker ned hela ansiktet emot bröstet och kisar med ögonen.. Jaja rolig kan man minst sagt säga att han ser ut! Bjuder på bild under morgondagen!

Sen har han sen två veckor tillbaka BARA velat stå upp. Snacka om träning för mina armar? Det är inte så att han står fint nätt och lätt, utan han hoppar "går" etc så tappar han balansen rätt vare är och ja skitjobbigt (fysiskt sätt) och MYSIGT är det! Älskar varenda sekund denna lilla människa ger mig :) Är så himla tacksam och stolt över hur han klarat livet hittils. Hoppas på lika god fortsättning!


Här myser Lukas m. Mormor, 5 mån, 2 veckor + 6 dagar.

Och vet ni vad jag fick göra idag för att natta honom? Jag fick ta upp honom och lägga han intill bröstet och så somnade han där ätandes. Precis som då han var liten. Det är så mysigt att kramas å pussas med sitt barn så det finns inte! All denna kärlek. Det är underbart.





Kommentarer
Postat av: Anna

hej hej. nja jag är ju livrädd för nålar oxå men inte för att tattuera mig:P de är bara en härlig känsla, man får en kick:P hihi ja vi får en massa snö... lite segt kan de vara men gött att kunna köra skoter:) kram

Postat av: maja

Jag har ett litet tips till er tjejer. Visst lägger man ner rätt mycket pengar på skor på en månad? Jag är medlem på en sida där du kan få presentkort hos olika skobutiker, ex. Bianco, Nilssons och Din Sko. Det man gör är att besöka hemsidor, värva, svara på undersökningar och frågor på sidan. Man får även poäng för att logga in, vilket är jättebra, för det betyder att man egentligen inte behöver lägga ner så mycket tid för att till slut få ut ett presentkort!



http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=12127



gillar din blogg!

2009-07-31 @ 11:10:47
Postat av: Emmeli

Våran Lucas är 11månader.Blir 1 den 23Augusti.Känns som att tiden bara springer iväg.Tyckte det var nyss han kom!

Hur gammal är din Lucas?

2009-07-31 @ 11:21:45
URL: http://www.EmmeliLundberg,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback