Jag kan också mamma!

God natt!

Lukas 5 månader och 8 dagar. Idag är han 5 månader och 13 dagar :)

Spelat kort med Mamma, Maria och hennes mamma! Trevlig kväll som jag gärna ser fler utav :) Lilleman ville dock inte sova alls under kortspelet så det blev lite trixande med en bebis som absolut skulle stå upp haha! Men det gick de också har vi sätt nu :)

Nu sover han dock sen en halvtimma tillbaka. Så kanske får jag liite sovmorgon :) Nu ska jag bädda sen lägga mig under täcket å sussa själv! Natti natti 






Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

aaw va sött haha!!!



när leka vi?????????????vi är hemma nu!

Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Gud så fina ni är. Och vilken duktig kille Lukas är :D

2009-07-19 @ 15:06:40
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღc

Ja, det är så snyggt :) va bra att du hittat ett par sådana skor :) Vilken söt bild på er!

2009-07-19 @ 20:57:36
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback