Jag ska inte ha tekniska prylar!

Så nu var det dags för en ny vecka! Tror jag åtminstonde(?) Nej men känns inte som veckodagar eller helg längre utan man är ledig hela tiden och dagarna rullar på i sin egen takt. Märker inte ens skillnad på de vänner som jobbar eller inte då de flesta slutar så pass tidigt att jag och Lukas inte ens hunnit fixa oss (A)

Men men jag ska försöka ta vara på denna underbara ledighet lite mera. Kanske ta vara på tiden lite mer. Typ gå ut och promenera på morgonen skulle väl vara super?lite motion nu när jag inte röker och faktiskt har möjligheten att bygga upp en sådan. Men sen är jag en väldigt lat person ska ni veta. Fast jag gillar när man gör saker hela tiden och inte ligger ned i sängen hela dagarna. Men det är stor skillnad på motion och umgänge!

Men nu har jag läst alla mina favorit-bloggar och ska lägga mig ned för att kika på Dexter säsong 3. Såg hur många avsnitt som helst hemma hos N så nu har jag självklart fastnat för de igen..

Imorgon ska vi åka hem till Jonathan =) Ska bli riktigt trevligt! Var väl hmm.. något år sedan sist? Jag var i af gravid så mycket minns jag! Men jag skäms lite över att jag inte varit i hans nya lägenhet än. Men efter imorgon kan jag sova med gott samvete igen. Sedan bjuder kvällen på middag med trevliga
flickor och en hel del spelande. Det kallar jag lyx-mys.

Just det! Lilleman rullade i vaket tillstånd för två veckor sedan! Så han kan han också. Men bättre sent än aldrig ;) Innan hade han ju bara rullat i sömnen. Eller i min sömn åtminstonde =P Sen så idag fyller min plutt FEM månader. Helt sjukt vad tiden går fort. Nu dröjjer det inte länge innan han kan sitta helt själv, sätta sig upp, börja krypa, börja stå, börja gå osv! Sitta och sätta sig upp är jag inte ett dugg nervo över men krypa? Gaah bespara mig gärna detta länge.

Och en annan TRÅKIG sak. Min laptop har gått sönder. Så nu sitter jag på mammas. Hoppas bara att dem lyckas rädda mina bilder. Har inte fixat backup på dem än.. GAAH nervös? Jo tjena lagom sådär! Men det är skärmen som pajjat så de borde inte vara något problem! Men ni får däremot stå ut med bildlösa inlägg ett tag framöver.





Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Emilia

Jag finner inga ord för hennes pappa! :(



Grattis lillamn på 5 månadersdagen! :)



och hoppas dina bilder klarar sig, jag måste också fixa en backup!



Postat av: Jossan Au Pair i USA

Ah attans tekniska prylar..Dom har dock en tendens o inte gilla mig heller som du vet.. Jag har ocksa trygghetsforsakring pa min nya data, den tacker allt!!

Hoppas att allt pa datan finns kvar men om det bara ar skarmen sa ar det ju lugna bullar.. Dumma tekniska saker som gar sonder nar vi anvander dom. Den ar ju inte ens gammal... ATTANS!!



Allt bra med er sotnosar? :)



Puss och kram pa er fran lilla mig!! Alskar er <3

2009-07-07 @ 04:21:33
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

gahh jag hade dött om min dator hade pajat....jag skickade efter lite bilder igår som skall framkallas och sen har jag brännt ut på skiva också fall i fall.

Hoppas dina bilder går att rädda för de är ju ovärderliga.

kramar

2009-07-07 @ 11:46:14
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; Men ändå bra/skönt att han inte tar napp, då slipper du avvänja det så småningom :) Men han kanske är en tumsugare istället?



Jahaa, du bor hemma hos mamma.. Har du hittat lägenhet eller?

2009-07-07 @ 12:33:58
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Åh, vad sur jag blir på N! Hur gammal är han? Han beter sej som en 2 åring... Var han någonsin med dej under graviditeten eller tog han avstånd direkt? Fattar verkligen inte hur killar tänker ibland. Suck! Bra att hans pappa sa att hon ringde Jessica annars. Härlig morsa alltså! Bra att någon får lite pli på N! Det behövs. Och hon där Jessica verkar även helt slut. Så jävla puckad brud. hahaha! Vad Sam håller på med vette fan. Är så ledsen på hans dissningar. Och hur han hela tiden försöker få mej att bli avundsjuk på att han är gift med en annan kvinna. Klart jag blir avundsjuk. Jag gav hela mitt liv till den där mannen. Mitt hjärta är krossat på grund av honom. Att han inte bryr sej om mej, ok. Det kan jag gå vidare med. Men att han inte bryr sej om sin dotter det r inte ok!! fan vad suuur jag blir! grrrr!

2009-07-07 @ 19:48:43
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Sussi

Jag vill också se Dexter säsong 3. Men vi har inte 6:an. Sussi lessen.

2009-07-07 @ 21:45:25
URL: http://mittlivsomsussi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback