Lille vickevire

Sådärja då var min dator på lagning! Bad dem snällt om att försöka laga den utan att ta bort bilder fick svaret att reparations snubbarna inte bryr sig :( Tack... men det finns ju värre saker! Har åtminstonde alla bilder på Lukas och dem var viktigast!

Just det glömde berätta =D haha min lilla plutt hittade sin snopp igår haha! Vi satt å bada så hitta han den och VILKEN min! Han såg helt chockad ut. Men både jag och mamma fick oss ett ordentligt skratt ska ni veta =)

Idag hittade han även öronen när han skulle sova så han låg och drog i dem hela tiden.

Goosh jag vill ha MIN dator så man kan lägga in mysiga bilder. Eller jag ska lägga över alla bilder på mammas dator också så att jag har två backup´s men det får vänta tills imorgon ;) Tror min granne ligger å sussar nu haha!

Så imorgon bjuder jag förhoppningsvist på roligare inlägg. Så måste jag hinna plugga också har än bara hunnit ta fram böckerna.. å så var det körkortet! Mycket ska görasNADA tid. PUSS






Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Haha gullungen då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback