Dagen i all ära

Nej det blidde inga bilder idag! Och inge norrtälje heller för den delen.. så man kan väl säga att jag är lat? (A)

Men imorgon SKA jag fixa det! Måste måste måste. Blir tokig när jag inte har reda på saker å ting :) Imorgon ska vi också träffa Linn-lus. Ska bli trevlans =) Idag blev det en tripp till stan där vi hälsade på Morbror stefan på jobbet! Fick american cookie å choklad-kafffe. Det kallar jag lyx! Så köpte mamma lite blommor och en jordgubbsplanta =D


Alltså känner att jag skriver dö-trist nu då jag inte kan lägga in bilder! Gaah men de kommer de kommer :) Lilleman har fått jätte jobbiga blöjeksem så han ligger nästan naken hela dagarna haha =) Och kissar på allt å alla såklart =P

Annars är han en glad prick :) Eller när vi är borta kan han vara lite kinkig men sålänge han får vara hos mig så är det typ bra =P NÅGOT mammig! När han skulle sova nu på kvällen så låg han å vred å vände sig hela tiden. Samt gnydde sin godnattvisa som vanligt. Sen helt plötsligt vänder han sig om och kollar upp på mig med VÄRLDENS leende för att sedan vända tillbaka och somna. Det finns verkligen inga ord för den kärlek man har till sina barn.

Sen så när jag ändå passar på å skriva här inne så säger vi HEJ och MASSA kramar till
Jessipess! =)


Nu ska jag kolla mailen och sen ska jag lägga mig brevid min prins för att få lite sömn, God natt ♥






Kommentarer
Postat av: anna jonasson

jo då de gör hon för fullt, å testar sätta sig upp när man lägger henne ner men armarna har hon inte kommit på att hon ska ta stöd av... sitter snart själv å sover i sin säng fram till tre fyra på natten.

Postat av: Jessica

hihi :D vilken läcker bild du har hittat på mig.

hej o massa kramar till er också :D <3

2009-07-15 @ 11:45:34
URL: http://zmooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback