Babyland

Imorgon bär det av till babyland. Ska nog mest bara titta då jag vill att vi tillsammans ska köpa något för doppengarna. Men jag vet heller inte hur länge jag tänker vänta på att Nadim ska höra av sig. Men vi får se har inte den blekaste vad som behövs köpas heller?

Hur som detta måste jag verkligen köpa inför ronnebytrippen! Är det solväder så blir det nog ett dopp eller två för lilleman också.



Det jag ska köpa är alltså den första badringen. =)

Nu tv och sängen samt mys me lilleman! Kramisar ♥






Kommentarer
Postat av: Jossan Au Pair i USA

Ah den dar pyjamasen pa bilden nedan kanner jag igen undra vem som kopte den, jo jag!!:D Haha sot han ar i den..

Bra med en san dar badring, jag hade ocksa en san nar jag var liten..

Sjalvklart ska vi ha videosamtal sa jag far se lillen, sa kanske han kan komma ihag mig lite iaf.. :)



Puss och kram pa er <3<3<3

Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Sv. Bra att du inte bryr dej om vad folk säger! Själv är jag helt tvärsemot och tar åt mej allt som folk säger åt mej. Önskar jag också bara kunde skita i det men det stannar liksom kvar hos mej och jag jan inte få bort det ur tankarna. Men så är det ibland. :)



Jag har faktiskt aldrig vart till Babyland och det känns som alla mammor vart dit förutom jag. Hahah! Men men. Det lär väl stå kvar ett tag till :P



2009-06-17 @ 12:30:54
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt header du har :) allt bra me dig?

2009-06-17 @ 17:40:48
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Anonym

strunta i nadim! han verkar inte riktigt klok, hur han nu än är.. tror inte han bryr sig över huvud taget just nu, men det kommer nog en dag då han gör det, då det oftast brukar vara försent.. träffa någon som bryr sig om dig och barnet, och som kan finnas där för er! för ert eget bästa!

<3

2009-06-17 @ 17:50:46
Postat av: sandra

vad ska ni hitta på i ronneby? är det här nere i blekinge ni ska till? söt han är din lille pojk :D..

2009-06-17 @ 21:10:56
URL: http://saandrras.blogg.se/
Postat av: sara

hej, fin blogg! kolla gärna in min:)

2009-06-17 @ 22:55:47
URL: http://saareys.blogg.se/
Postat av: Anonym

"SV" Då hamnar du i en ond cirkel tillslut, var istället stark och inse vad som är rätt och fel.. =)

2009-06-18 @ 13:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback