Detta jävla velande

GAAH!! ALLT går upp och ned HELA tiden. Igår var det helt super idag så var man tillbaka på ruta ett igen. Ibland - väldigt ofta den senare tiden så har jag velat banka något rikigt hårt i hans huvud så han får tillbaka hjärnan på rätt plats! Skickade ett mess å bad honom ringa imorgon så kanske man får prata lite vett i honom. Jaja kan ju hoppas i af =)


Roni (farbror till lilleman) och Lukas i Tumba

Han bråkade med sin mamma idag och låter sin JA JAG SKRIVER ÄCKEL - JESSICA komma emellan alltihopa.! Blir helt tokig på det. De är nämligen hans son de handlar om. Ingen leksak.. Men men hade en underbar dag tillsammans med släkten i af :) Var först i Tumba sen hem till Nadim (var av han drog). Hemma hos Nadim, vi kanske ska säga Elham istället med tanke på att nadim aldrig är hemma? Hur som vi prata via Skype med deras släktningar nere i Haifa =) Gud så söta dem var! Vill dit men vågar inte haha det är väl typ krig? Haifa ligger i palestina.. Dem bor precis vid stranden och dem hade de super varmt å ja gissa om man blev sugen på en sista minuten?

Nej ska spara spara spara till Kanarieöarna i vinter!

Nu blir det sängen =) Imorgon ska vi till Tuben för unga föräldrar i Farsta =) Ska bli kul!

Kramar ♥





Kommentarer
Postat av: naddie.

usch :( vad tråkig hela situationen är! Du ska nog sluta lägga energi på honom.. du blir bara besviken själv.



Han må vara din sons pappa men han visar faktiskt inte det speciellt mycket. Hoppas han inte inser att han faktiskt har en underbar son som behöver älskas försent.



kram på er!

Postat av: Jossan Au Pair i USA

Hej mina kara bastaste sotnosar!

Ja det blir nog riktigt raj raj nar man gar och fyller 21 har borta. Det ser jag fram emot. Behover kommma ut pa klubbarna och traffa lite killar. Ja du far krama ihjal mig och prata ihjal mig nar jag kommer tillbaka mer an garna. Vi maste ju ta igen all tid jag missat.



Kollade pa dopbilderna nyss som ligger uppe och jag blir glad och nastan tarogd. Det ser sa fint ut och jag ar verkligen superledsen att jag missade det men jag kan kolla pa bilderna som ser superlyckade ut. Fint dop och ni var sa fint kladda. Saknar er tva massor. Lillen blir bara storre och storre. Fattar inte vad fort tiden gar. Jag har varit har tre manader snart alltsa 9 kvar, en fjardedel.



Puss och kram, alskar och saknar er. <3

2009-06-15 @ 03:21:54
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: Adams mamma

Usch så tråkigt :( Hans son borde gå före henne i alla fall!



Det öppnar 12.30 men jag ska möta Cassandra (http://weareyoungparents.blogg.se) kl 11 och äta lite lunch innan så du kan komma när du vill :)

Du kan smsa när du är påväg till min comviq telefon 0737426936 så möter vi upp dig!

Kram

2009-06-15 @ 09:02:42
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

O, jag vet precis hur du känner dej. Jag hatar när allt inte bara kan funka. Och jävla äckel Jessica! Hur kan han låta henne komma emellan allt? Känner igen mej med det. Kay´s pappas nya fru är tydligen viktigare än hans dotter. FUCK THEM

2009-06-15 @ 12:24:08
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback