Dop!

Det gick SUPER! Alla var glada och trevliga samt kom överens WIHO =D Lilleman har även fått sitt arabiska namn nu - Aram! Hade typ 5 sek på mig att välja emellan alla haha och ni vet ju hur mycket jag velar? Jaja Nadim ville Aram så fick bli de nätt o lätt lixom =)

Vi fick MASSVIS. Först ett berg utav kläder, sen tre ramar, ett halsband, speldosa, första tanden ask, stora pekboken, badcape, 3tusenkronor att köpa vad vi vill till lilleman, hoppgunga, en nalle samt första måltidsset. Tror det var allt iaf! Men nu är hans garderob FULL kan jag ju säga haha =D men det är bra då har han att växa i! En del köpte i strl 68 sen 74 och så 80 så det blir perfa =D

Har bara mina bilder vilket var SÄMST inställning på kameran tråkigt nog! Men ska jaga runt lite! Ni som har kan ju maila till mig, msn mailen! :)

Oscar - Gudfar, Jag, Nadim, Sabrine - Gudmor!

Snygg efter dop!

Och så en utav favvosarna - lära gå bil! Är den inte tokläcker? haha

Nu måste jag ta hand om min lilla plutt! Imorgon blir det eventuellt iväg till Babyland. Fall jag inte väntar till i veckan mamma ville ju dit så vi kan köpa hem hoppgungan =D

Kramar! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

Ååå är Oscar gudfar :-) Känner honom, så det är ju extra kul att höra! Men härligt att allt gick så bra!

Och lilkillen blir bara sötare och sötare för varje dag som går! Kramis

Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Är det Nadim på bilderna? :) Vackert dop alltså. ! :)



Sv. Förstår att du är arg på Jessica. Hon kunde ju vetat bättre. Och härligt att du har hans släkt på din sida. Och att de bryr sej om Lukas och så! Underbart!! :D

2009-06-14 @ 16:30:37
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Ruby o Milo

aaw va söt han var på dopet. synd att vi inte kunde komma:( hih han ser ut som en liten tjej lilleman. vilka roliga presenter ni verkar ha fått:D

Vi ses på tisdag:)

kramar från oss!

2009-06-14 @ 19:01:11
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Michaela

Vad kul älskling! Synd att jag inte kunde vara där, men jag tänkte på er! Ring mig när du kan så får du berätta allt! älskar dig!

2009-06-14 @ 23:38:11
URL: http://michaelal.blogg.se/
Postat av: Second Grandma

Underbart att se dig igen och få gosa med bebben, trots att han inte riktigt ville, men sånt kan man inte ge efter för. Puss och kram /Sussi

2009-06-15 @ 11:36:10
URL: http://scsidahl.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback