Ett leende kan göra så mycket

Nu mår jag mycket bättre tack vare min lilla prins som vaknade straxt efter förra inlägget! Å så har mamma kommit hem och gjort mat åt mig också (A) Ska snart joina dem på balkongen med iskall öl MUMS! Lilleman sover nu igen - för natten! Så jag lär väl dra mig emot sängen snart jag också. Eller jag borde det åtminstonde =P Imorgon blir det nog bad för vår del =)


Sen fall jag badar eller inte får väl visa sig haha :P nere i Ronneby badade jag i af inte! Det är kallt att sitta i skuggan ska ni veta.







 

Kommentarer
Postat av: Jossan Au Pair i USA

Ah underbar bild pa lillen. Jag vill bara krama och pussa sonder er.. Gullig du ar som hade en Jossan dag idag.. Jag saknar er med massor massor, men nar jag kommer hem ar jag all yours!!:D

Puss och kram <3

Postat av: anna jonasson

hej lillan är 65 cm och väger 6895 g hon är liten å näpp nu:) men följer sin kurva jättebra:)

2009-07-01 @ 11:38:35
URL: http://levlivetc.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma - ensamstående mamma

Tosse! Han är ju alldels för go! Heartbroker ;)



Ja, det är verkligen irriterande det där med Nadim och Jessica. Hatar när det blir så där. Varför skall det komma en annan kvinna och förstöra allt. Fan. Take him back alltså :D



Men mej är det bara bra. Har vart lite upp och ner men kan nu säga att allt är bra! det är så skönt! Men det har vart otroligt jobbigt. MEn så en dag fick jag ett gulligt sms från en vän och sedan dess har allt känts bättre. :)



Hur är det med dej och Lukas?

Kram

2009-07-01 @ 16:55:48
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Sara

Guuud vilken sötnos! Hur gammal är prinsen?

2009-07-01 @ 21:50:15
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: jessica

halla snuttegull. tankte bara skicka en snabb kommentar fran el gouna! allt ar bra har, har solat en massa at dig ocksa. hoppas allt ar bra dar hemma. KRAMAR O KARLEK. pussa pa lillen fran mig <3

2009-07-02 @ 16:48:46
URL: http://zmooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback