Gran Canaria, Maspalomas - Lägenheter Grimanesa!

Översikt lägenheterna och poolen
Visa stora bilder

Barnpool
Visa stora bilder

Mysiga lägenheter med liten terass!
Visa stora bilder


Förstår ni hur MYCKET jag längtar? Tillsammans med tre favoriter också! Min och lillemans första semester utomlands =) Ska bli jättekul! Men innan denna resa är det också Ronneby trippen tillsammans med mamma nu om två veckor. Funderar på att boka in massage på hotellet? Hmm...

Idag har vi varit iväg sedan halv 11. Först var det farsta där vi köpte en studentpresent till Maria =) Sen så iväg till hennes utspring där lilleman slockna trotts tre stycken lasbilar som PUMPADE ut musik. Han är allt lite skum min älskling!

Efter det bar det såklart av till hennes mottagning. Kom hem därifrån vid halv 9 och är helt slut. Lilleman har inte varit världens gladaste idag men vissa dagar måste man få ha dåliga dagar också.

Hade faktiskt en normal konverstation med nadim också på telefon. Alltså hela samtalet handlade inte bara om Lukas. Framsteg framsteg :)

Nu sängen! min efterlängtade säng..zzZzzZzzzZzZz♥

Kommentarer
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

oh my god vad det ser hääääärligt ut, jag vill också, men jag vågar inte åka utomlands med lillen, pga solen och så...hur gör du ?



Din mjölk tar inte slut så det behöver du inte oroa dig över, blir du stressad, äter mindre, inte dricker osv så kan mjölken sinka lite men den finns där...jag har inte ammat på 2 veckor men helt plötsligt idag ville Liam och där var =) men det var ju bara att han ville snutta lite.

kram

Postat av: Emilie-Mamma till Liam

jaha då är det lite lättare när han är så gammal =) man behöver inte vara lika rädd. Inne på http://www.pippilotta.se/ finns ett UV-tält, under fliken till vänster 'sol & Bad' Jag ska köpa ett sånt för där är 50+UV och är skit bra på tex stranden =)

Gud vad man längtar utomlands nu, verkar som om det kommer bli en sen sommar här i sverige om den kommer överhuvudtaget =) de säger ju att det ska bli sjukligt varmt här. vi får se !



Jaha, jag trodde inte heller den kunde ta slut så om manhöll igång den,det är ju vad bvc säger...men de verkar ju inte alltid ha alla höns hemma de heller =)

kram

2009-06-11 @ 07:08:43
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Carro - Adams mamma

Ja det finns en hiss precis innanför där :)



Ja vist är det kul där! Jag har helt klart extra svårt att inte slösa när jag går där haha.. Men man får så mycket fint!

Köpte en jätte söt stolsdyna till Adam och jag bara älskar den :)



Skönt att ni kan prata mera nu :)

2009-06-11 @ 09:29:24
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Jennifer & Lukas

Men gud va kul att han ringde upp och att ni kunde prata med varandra. :) Det är ju jättebra om inte annat så för Lukas skull. det bästa är ju om föräldrarna kan ha en fungerande relation trots att man inte är tillsammans :)



Oj va mysigt det ser ut, jag skulle också vilja resa. Måste nog ta en diskussion med sambon för jag blir riktigt sugen när jag ser bilderna :)



kramar

2009-06-11 @ 12:21:43
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Åh vad underbart! Ni kommer ha det så mysigt! :D Själv vågar jag inte ta med min dotter ut på större äventyr än. När man kommer från en super liten ö så är det lätt att man blir harig när man kommer till större länder :D.



Sv. Ja, du.. Jag vet inte vad fan han håller på med. Enligt hans kompis så är K´s pappa helt fucked up. Hans vänner har typ slutat hört av sej till honom. Eftersom han bara ljuger om allt. Så just nu vet jag inte vad jag skall tro! Är så arg på honom för att han valt att bo med sin fru ist för att ta hand om sitt barn! Det var HAN som ville ha barn. Jag hatar att jag inte fattar vad han håller på med. Nåväl... Män är män.

Hoppas att Nadim verkligen fattar att han är pappa nu. Det skulle ju vara superbra för Lukas att ha en en far :) Samma sak gäller även Kayleen.



Kram! :)

2009-06-11 @ 15:33:36
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Jossan i USA

Ah vad mysigt med semester vad skont for er. Det ser riktigt harligt ut, min syster ar pa Gran Canaria nu.. :)

Hur mar ni?

Snart dop coh allt ser du fram emot det? Vem ar den hemliga personen som ska med pa resan, Jag ar super nyfiken.

Puss och kram <3

2009-06-11 @ 17:40:57
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: Ruby o Milo

MEN JA! :P är itne ett dugg avis haha.. eller joo..



ja jättesynd men du får berätta om dopet på tisdag. ååh. finns det plats på torsdag tar vi igen våran missade tid då oxå!



ja lura med han så man får se honom!



kram

2009-06-11 @ 18:45:19
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Sara

Ska din mamma med? såg i en annan blogg där du kommenterat att barnets mamma inte borde åka ensam med sin kille och barnet.

Märkligt att du gör det själv då.

Det var så jag hittade hit för 3 minuter sen och kan inte bli mer än förvånad att du kan skriva sådant och sen göra det själv.

men men, inte mitt problem.

2009-06-11 @ 20:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback