Midsommarafton

När jag var liten så firade vi midsommar på mormor och morfars landställe. Det låg ute vid strängnäs! Var tokmysigt där ute. Började med att vi skulle åka och handla mat på torsdagen runt 11 tiden. Men som vanligt var mormor ALLTID seg haha å morfar gnällde. Men tillslut så kom vi iväg. På kvällskvisten så kom kusinerna dit och vi glömde alltid att lägga blommor under kuddarna!

På midsommarafton så började vi med att åka skrinda ner till midsommarstången där det sedan blev sång och dans! Sen blev det av hemmåt för att avnjuta en supergod midsommarmiddag!

Och ja så såg det ut varje år =D enformligt precis som det ska vara! Nästa år har förhoppningsvis mamma fått köpa en kolonilott då blir det mysiga sommrar igen! För att inte tala om avslappnade =)

Nu ska jag nog fixa mig lite. Vi är bortbjudna på midsommarmiddag hos Ninninor! =D

Glad midsommar, KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: Adams mamma

Nej jag vet!

Usch va tråkigt, hoppas han hör av sig snart iaf..

Har han skrivit på faderskap?

Ingenting speciellt, ni då?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback