Resor och tjaffs

Jag blir så himla trött på Nadim ibland! Nu har han väl fått fel på händerna igen för något svar på messen har jag då inte fått. Hur jävla svårt är det att skriva JA eller NEJ herregud! men men får väl ta den diskutionen på lördag antar jag. Skulle inte förvåna mig att han inte svarar för att han är med äckel-jessica. Ja det är mitt otroligt vackra smeknamn på henne. Varför? Jo för jag avskyr henne.

Satt precis och kikade på resor.. hittade väl inget sådär jätte intressant utan ska med MIN
jessica till farsta imorgon för att hämta kataloger istället =) Så tänkte jag fråga dem lite frågor om bra tips osv. Vi ska nog hitta nått som passar oss alla! Ska försöka övertala Matilda m lilla maxen om att följa med också skulle vara jättekul!


2004, turkiet m. Pappa! Tänk hur saker och ting kan förändras så snabbt. Stay clean people.
 







Kommentarer
Postat av: anna

jo kom på att jag inte svarat på din komentar... jo men lukas äter ju mat de gör inte wilma ännu, min bvc sköterska säger att vi inte ska skynda, wilma får ersättning på kvällarna nu bara för att fylla ut:) hon har slickat på äpple päron och banan...:) å gurka:)

Postat av: mia

hittade precis hit till din blogg och har hunnit läsa lite =)

jag är lika gamal som dig, och fick en son för lite mer än en månad sen =)

kika gärna in på min blogg om du har tid någongång.

vi ska också åka utomlands, då emilio är 1 år. dela gärna med dig sen om er resa, och vad du tyckte vad smart att tänka på när man reser med ett litet barn :)

2009-06-17 @ 15:47:18
URL: http://www.miiaar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback