Ronneby (blekinge) om fem timmar!

Tänkte bara kika in och önska alla en underbar kommande helg! Åker ju imorgonbitti klockan 05.30 hemifrån.. snacka om att jag kommer att vara lagom trött? Jaja sängen kanske man borde inta nu ;)

Just det! Nadim kom idag.. han sa vi ses på lördag eller söndag men jag räknar inte med något då det brukar leda till besvikelse. Men allt gick bra, som vanligt iförsig.. Vi var hemma en stund sen tog vi en promenad och prata om allt möjligt. Var ganska skönt.. var väl lite saker jag velat prata om egentligen som inte kom på tal vilket var lite synd men jag har mig själv att skylla!

Men nu, jordan - rättsläkaren sen sova =D

Kramar ♥





Kommentarer
Postat av: Hallonmamma - ensamstående mamma

Glad jag blev av att höra att han kom! :D



Hoppas du får de så bra i helgen! Kram

Postat av: Adams mamma

Tack :) Det känna jätte bra, 37000 kr :)

Va kul! Hmm ganska svårt att komma på, han behöver sommarskor & badbyxor och så älskar han bilar & bollar så då har du lite tips iaf :P

Kram!

2009-06-24 @ 01:03:26
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback