Rutiner

Hej hopp =)

Tänkte bara kika in och berätta att lilleman är på bättringsvägen! Hostan sitter kvar men är inte alls lika mycket och andningen är också mycket bättre. SKÖNT! Tänkte försöka få in lite rutiner nu också. Fast kanske bör vänta till efter helgen? Vissa rutiner har vi till viss del. Som att han är vaken 1,5 sen sover en halvtimma är rätt skönt att veta. Då vet man lixom hur lång tid man har tills dess att han ska vakna samt tills dess att han ska sova =) När började ni införa rutiner med era bebisar?

Imorgon är det sjukt nog redan torsdag! Känns som att det var igår Elham ringde mig men det var faktiskt i måndags. Tiden bara flyger iväg! Men skönt är väl det. Jag längtar massor tills lördag samtidigt som jag är så nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Ska ta oss förbi BVC imorgon för att mäta och väga lilleman. Vägde visserligen honom senast i måndags (7210g) men vill mäta honom också =D då är han ju CA fyra månader och den stolpen vill jag ha med i vår mäta,väga bok =D

Kramar ♥





Kommentarer
Postat av: A

Hej Emelie!

Måste bara säga jag kollar din blogg dagligen, och tycker det är lika kul att läsa hur det går för dig och Lukas. (av alla bloggar jag kollar är din den första jag kollar om det uppdaterats) Det känns som att du är en riktig kämpe, fortsätt så!

Lycka till med allt!

2009-06-04 @ 01:46:31
Postat av: Jossan i USA

Rutiner ar ju ass bra, det blir ju bra for lillen. Sa ni ska traffa kusinerna och grejjer, kul men forstar att du ar nervos men dom kommer alska honom. Ja menar vem avgudar inte den dar lilla sotsaken. Man har ju svart att sta emot. Men nervos har du anledning och vara eftersom dom inte vet om att han finns om jag fattat det ratt? Men det kommer ga toppen.



Stora killen ar han ocksa och snart ar val dopet och allt? Ordnat klart allt? Vad vill du ha i doppresent? Eller han? Hur sager man..



Saknar er och tanker pa er, varje gang jag gar till IKEA tanker jag pa er.. :D <3 Tur att IKEA finns varlden over.. Puss o kram tant Jossan <3

Postat av: Fanny - Mamma till Ella

När Ella var lite över en månad började vi med fasta rutiner, allt blir så enkelt då :D Så hon badar varje dag vid 19.00 , sen blir det massa mat och sängen vid 20.00 och så sover hon till runt 08.00 på morgonen och då blir det massa mat igen :D Sen äter hon varannan timme hela dagen och sover minst en timme på förmiddagen och en på eftermiddagen . Sen är vi ute och går mitt på dagen i minst en timme :)



Lycka till på lördag! :)

2009-06-04 @ 13:36:35
Postat av: Sandr0o

Det är verkligen inte lätt att hitta en passande snygg klänning att ha på dopet. Det bådar inte gott för mig om du letat så länge. När ska ni ha dop? Söt din lilla kille är.





Ha det gott!

2009-06-04 @ 13:54:25
URL: http://sandr0o.blogg.se/
Postat av: Carro - Adams mamma

Okej, hoppas att han hör av sig då också :)



Adam började inte ha riktiga rutiner förens han var runt 6 månader, då prövade jag först att lägga honom vid 7 och sen insåg jag att kl 8 passar honom bättre och efter det har det bara rullat på och blivit bättre och bättre, jag tror inte att man ska stressa så mycket över ruttiner det kommer lixom med tiden :) Men det är skönt när man fått in dom ordentligt

2009-06-05 @ 23:50:33
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback