Så var det måndag igen!

Nadim ringde självklart INTE! Men men ringde honom själv dock utan svar. Inte förvånad dock då han jobbar men ändå han KANSKE ringer upp man kan ju hoppas? Vi behöver verkligen prata själva och träffas själva utan ett helt släkte i släp känns det som.


Min lilla pojke blev hungrig i kyrkan och protesterade SJÄLVKLART! =)

Hur som så ska vi åka strax =) Lilleman vakna redan vid nio :O trodde att jag skulle få lite längre sovmorgon då han inte somna förän  halv 11 eller något i bilen.. men men nu ligger han å sussar igen =)

Kramar ♥





Kommentarer
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

nahhh vilken fin bild på lillen. jag fick hem vår dopklänning igår, den har varit uppåt landet =) så fin, en massa namn på den inbroderat =)



ja jag hoppas du har lättare att få tag på en bumbo, den är kanon men just nu orkar han inte sitta i den för länge.

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback