Sådärja!

Oj oj oj VILKEN dag! Kändes jätte konstigt att träffa Nadim. Kändes inte alls som att det var ett år sen vi träffades utan snarare någon dag. Vi pratade väl inte så mycket om något som hänt eller kommer hända osv utan var nästan som vanligt. Pratade allmänt om allting..

Han var jätte duktig med Lilleman :) När han först gick ur bilen såg han sur/ledsen ut typ så jag visste inte alls hur jag skulle reagera :O å sen så kom han fram å tog lilleman så gick jag å hälsa på hans föräldrar. Sen gick vi hem till mig och satte oss i vardagsrummet å fika lite. Nadim satt mest å bara kika på min lilla älskling och log i nästan en halvtimma.

Efter tre timmar hära bar det iväg hemmåt för dem igen :) Jag messade N efter och frågade hur det kändes och fick då svaret "det känns bra faktiskt". Och det var ritkigt skönt att höra :) Skrev även att jag INTE ville träffa Jessica varpå han sa att han förstod det. Så jag kan inte påstå att jag tror att det är något seriöst.. känns som att han borde sagt emot mig lite då.

Men det var helt underbart att se Lukas med honom. Svårt att förklara exakt hur jag känner. Som jag sa till en killkompis "jag ska förklara för dig den dagen du får barn".


Igår

Men nu ska jag hoppa i sängen =) Är lite trött efter dagen! Hoppas ni haft en bra helg. Min har varit underbar





Kommentarer
Postat av: Maria

kl två på onsdag är :)

Men jag trodde ju att kortet skulle komma till er för jag skrev erat namn först :P

Postat av: Carro - Adams mamma

Men gud va skönt att han kom och att det gick bra :) Han kommer säkert vilja träffa honom oftare då, för när man har träffat sitt barn kan man ju inte inte vilja träffa det igen, speciellt inte om det är en liten sötnos som Lukas!



Va jobbigt, hur länge har de träffats? Nej det är det säkert inte då :)



Jag bor i Huddinge, du då? Kramar!

2009-06-07 @ 23:26:51
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Ida - Vi och hon ♥

underbart! Och att han svarar på sms, bara det är ju ett framsteg! Hoppas verkligen att han inser vad han kan missa. Barn är ju LIVET!!! Kram på dig, jag tycker du är asball!

2009-06-08 @ 01:46:59
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: Jossan i USA

Ah vilken fin bild pa lilleman. Horru vi maste prata i telefon snart och du maste beratta allt om vad som hander och sker hemma. Saknar din rost ju. Forresten superbra att allt gick sa bra idag, jatteglad for din skull.



Ja barn ar sota, tank nar lilleman borjar prata och allt. Han kmr vara stor nar jag kommer hem. Da ska jag ta igen all tid jag missat med er. Haha oo du har en barnvakt som mer an garna staller upp plus din IKEA kompis. :)



Puss o kram <3

2009-06-08 @ 02:46:18
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

fuskis. du ammade en del i början eller ? min rumpa har också försvunnit, tycker magen kunde ha försvunnit istället. men jag får väl ge mig på lite träning så den gör det 'suck' jag är världens lataste person. =)



så skönt att allt gick bra, var du tillsammmans med honom innan då eller ?

babysim får nog vänta för vår del då, liam är inte så förtjust i vatten har jag märkt =)



vi har fixat i trädgården lite i helgen och slappat framför tv med filmer. skönt, sen har alex mamma o lillebror fyllt år så där har vi också varit.



själv då ?

kram

2009-06-08 @ 07:05:44
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Men gud! Härligt att de äntligen har träffats! Det sägs ju att en pappa vet att han är pappa när han först får se sitt barn. Hoppas han skärper sej nu! :) Kayleens pappa ringde när jag var i Sthlm. Han ringde från privat nummer och jag hörde inte vad han sa. Så jag la på. Han ringde inte flera gånger. Och jag var ju inte 100 på att det var han eftersom det var ett privat nummer som ringde. Men när jag kom hem hade jag fått ett arg mejl. "Tack för att du la på, jag som tänkte ta mej tid att träffa dej". GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Vad arg jag blev. MEn det är inget att bry sej om. Han är en stor jävla tönt.

2009-06-09 @ 15:07:47
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback