Soliga måndag

Oj vilken mysdag vi haft! Först bestämde vi oss för att skippa babysimmet. Kände att jag inte orkade åka buss i denna värme med en liten bebibus så vi stannade hemma =) Vid två tiden så hade Ninni slutat jobbet så vi tog en låååång promenad på ja över två timmar säkert! Var jätte trevligt som alltid me min Ninninor!

Väl hemma så mös vi lite på balkongen och prata med mamma å hennes vänner =) Nu ligger liten och sover, själv kikar jag på film! Så ska nog återgå till den! Imorgon planerar jag att läsa ikapp lite bloggar! Just det har städat MASSVIS idag också, duktigt va? Men det behövdes. Och tvätten är nästan klar. =D


Sen ringde Nadim också under hans lunch. Ja vad ska man säga han är precis som vanligt och vi pratar om allt möjligt men aa .. Det blir väl bättre med tiden hoppas jag. Han ville hur som komma hit antingen imorgon eller på onsdag, han skulle höra av sig.

Men nu ska jag lägga mig brevid min lilla prins och kika färdigt på filmen - pacificer! Kramar






Kommentarer
Postat av: naddie.

så fina ni är! :D



Vad väger lillkillen nu?



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback