Sommar påväg?!

Idag var vi på toysrus! =D Köpte tossor till lilleman med skallror på haha =D Han fattar nog inte att det är han som låter tror jag =P Men han kanske lär sig =) Däremot är dem väldigt små så han lär väl inte kunna ha dem så länge till! Köpte även ett armband med en skallra på. Vi får väl se fall dem blir poppis eller bara onödigt tjaffs som allt annat man lurar på sig =P

Sen bar det av till Citygross =) Skulle BARA köpa smör men kom därifrån med två kassor fulla med allt möjligt för närmare 700spänn! Jaa kan ju inte påstå att vi är bra men men.


På ikea för ett par veckor sedan

Imorgon så ska jag åka till Helenelund med Maria och fixa vagnen =) Nu har andra skruvhelvettet lossnat på vagnen så blir till att köra dit försiktigt! Å vad jag längtar tills jag ska köpa min nya Quinny =) Om ni har en i svart så är jag intresserad ;) hihi betalar dock inte mer än 2000 då kan jag lika gärna köpa ny! =D

Men nu måste jag sova vi ska ÅKA klockan elva imorgon! Sen blir det eventuellt farsta med Sofia. Sen kanske man bör packa? hmm.. Blekinge på onsdag morgon =)

God natt

Kommentarer
Postat av: Jossan Au Pair i USA

OOoh pota lilleman, horru dags o prata snart. Saknar din rost och vill se lilleman i webcam och dig med sa klart. Ar det bara du mamma och lilleman som aker till blekinge eller nagra flera? Skont och komma bort lite!!



Saknar er puss och kram alskar er, ni ar bast!!! <3

Postat av: Adams mamma

joo tråkigt nog :(

Fortfarande inte hört nått?

A´s pappa skulle haft honom igår men sov bort dagen istället.. :/ Blir så trött på det, fast det står på papper så skiter han i det..

Kram

2009-06-22 @ 07:15:10
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Ja, jag borde verkligen snacka med någon! Men har otroligt svårt för psykologer. Jag har verkligen ingen bra upplevelse av dem!!



Ja, sommaren är på väg. Äntligen! Hoppas den stannar en stund nu. Orkar inte med regn och moln!!



<kram!

2009-06-22 @ 14:59:49
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback