Underbar dag

Dagen började med en söt skrattande bebis brevid mig =) Blir alltid så glad när man vaknar utav lillemans skratt eller jollrande. Det är helt klart bästa tiden på hela dygnet! Efter lite mysande somnade vi om och vaknade igen vid halv 11 tiden. Såg att mamma fortfarande var hemma - sjuk igen! Så jag gick ned till när pizzerian och beställde med mig lunch hem till oss.
 


Bild; Fredag 12/6, morgon


Efter att vi fått i oss lite krubb så var det lillemans tur! Nu har jag även börjat med att ge honom gröt till lunch =) Känner att min mjölk inte riktigt räcker till längre. Eller den räcker väl men jag får amma som en tok! Efter det åkte vi iväg på babysim =) Idag tyckte lilleman om att simma! Kanske berodde på att han nu var helt frisk! Han låg och plaska i badringen lite själv också. Och lilla milo dök för första gången! haha så tok söt =) Men GISSES vad lång tid det tog hem! Tar i vanliga fall kanske en halvtimma hela vägen men idag tog det en timma bara från kungsholmstorg till gullmarsplan! Nåja hem kom vi tillslut i af =)

Här hemma satt Eleonor och vänta på mig =) Vi prata lite sen var det dags för lilleman att få lite middag. Sen kom Fredrik hit också så vi prata lite me honom å åkte och skulle kika på fotboll men det var slut så vi satte oss på gräset istället å snacka en massa gojja! Sen fick vi skjuts hem också då jag inte orkade bära hem lilleman i bilstolen. (tar drygt tio minuter att gå i vanliga fall men med en bilstol är det betydligt jobbigt).


Bild; Fredag 12/6, Kväll (
lisette)


Det var en detaljerad dag de ;) haha men har haft en jätte trevlig dag! Skönt att komma iväg och tänka på annat =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback