Bildlösa inlägg ett tag

Min dator funkar =D eller typ! ingenting kvar men ändå å inställningarna är knasiga men den funkar å jag är superglad! Så nu ska jag betala lite räkningar och beställa lite små saker.

Prata nyss i telefon med damen från socialnämnden också hon sa att jag skulle ringa till pappan ja men hoppas på det du =P Nej men sa att jag helst ville undvika att prata med honom p.g.a tidigare disputer vilket hon acceptera lite halvt!

Men men det löser sig =D

Lukas har varit super glad hela dagen å bara legat å lett hela tiden har varit så himlans mys! Dock är han så trött nu så aa haha fick han att somna tillslut i af för tredje gången. De andra två har han vaknat efter tio min så vi får se nu hur länge de håller i sig =)

Mammalivet är helt underbart, tycker ni inte? =) Nu hör jag joller.. fem minuter sömn är väl ändå något!






Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

mammalivet är bäst:)

Postat av: Jenny

Hej gumman, hoppas allt är bra med er?! Kram Jenny

2009-03-22 @ 20:13:44
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback