Datorn knakar

Oj oj nu får vi se om detta medelande kommer fram! Kom in på min egna dator WIHO haha =D Nej men var tvunegn att kirra lite jobb för andra ^o .. socialnämnden orkar inte leta reda på själva angående info om pappan så ja :S Hur som så är hela personnumret framtaget nu men nummer har jag bara till hans mamma men det får fan duga jag orkar inte kämpa deras jobb ju!!

Måste åka dit tillsammans med honom också för att skriva under papper. Så ena sidan vill ju att han ska vägra så att jag slipper träffa honom men samtidigt så blir det ännu mer strul då å det pallar jag ju fan inte! Fick lön idag också från burger king så ska skicka in kopia på det också till FK så kanske de slutar bråka BLÄ för dem!

Nåja tillbaka till faderskapet jag har kirrat barnvakt och personlig vakt ifall jag måste åka dit å möta pappan men vi får väl se jag hoppas på det bästa helt enkelt! Anledningen till att Lukas inte följer med är att jag vill att hans pappa ska ta initiativet själv till  att träffa honom och inte att han blir påtvingad.

Men nu har jag uppdaterat er lite igen :D börjar ju bli duktig igen snart (A) nej men kan ju hoppas att datorn  får ryck och lagar sig själv snart (A)

Ha så trevligt för nu ska vi mysa =D





Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

jamne då hörs vi på telefonen snarty:)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback