Hej hopp!

Nu var de två dagar sedan igen! Men man kan ju inte ha tid att dega framför datorn varje dag =D De här med att vara ensamstående morsa tar sin lilla tid. Men ack så underbart de är å förstå hur mycket kärlek jag får ;) Lite avis är ni nog allt? (A) haha!

Lukas på cheerleading DM =)


Igår var det shopping och idag var det ännu mer shopping =D Har köpt två par jeans men inga "vanliga" alltså i jeansfärg. På gul&blå hade de tydligen rea ja jätte kul men jag ville ju ha vanliga å de var ju slutsålt! Men hitta ett par där som var söta och ett par på Zara så jag är sådär halvnöjd ändå.

Köpte även en SUPER snygg herr-skjorta på HM samt två toppar och ett par örhängen =D Shortan var rutig i rosa å blått å grönt väl? Nåja låter väl sådär men kika in på divided i gallerian (för er stockholmare) så finns dem där för 198:- ;)


Mer än så har inte hunnits med =D Eller jo matpauser var och varannan timma haha!

Imorgon ska vi klippas, eller jag i af. Så blir mys =D En dag med Ruby å sötMilo.

Nu vaknar Lukas nog snart å jag måste hinna klicka hem en matta från Ellos, hoppas ni får en super helg! Kramar




Kommentarer
Postat av: ina-bina

Det går inte att stansa på båda sidorna, i så fall får du ta två brickor helt enkelt :)

Postat av: Fia

Vilken underbar söt liten plutt!! :D Lycka till med allt :)

2009-03-27 @ 09:16:26
URL: http://fiacaroline.blogg.se/
Postat av: Michaela

Tycker att han är ruskigt lik dig på den nedersta bilden, så söt.

2009-03-27 @ 20:40:15
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se/
Postat av: Milla

Vilken liten sötis :)

2009-03-30 @ 23:31:56
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback