Äventyrliga dagar tycker vi om!

Hej hopp!!

Har varit lite mycket här hemma så har ingen tid alls till datorn =) Först la jag som sagt ut vita retro vagnen på blocket så nu är en skönheten såld! Fick dock 700 för den precis som jag gav. Men jag orkade inte hålla i vagnen och vänta ett par dagar å ha hit en massa folk som skulle kolla på den osv!

Sen igår var vi iväg och firade Eleonor♥ som fyllde 20 i onsdags! Riktigt trevligt =) hade dock en trottsig övertrött liten bebis som absolut inte ville sitta ned haha =P Men han är ju dock ett litet charmtroll så alla ville ju hålla så det gick bra ändå =P Fick i mig mat tillslut ;) haha

Blir bilder imorgon om jag hittar någon tid. Kameran ligger för tillfället på laddning :-)


Lilla söta Eddie var där också (4 år, 5 i sommar)
Eleonor - Eddie visst ska du bli dansare? breakdance, streetdance
Eddie - Nej jag ska börja på fotboll! Fast jag kan inte ha nummer 1 för det har målvakten men jag ska ha nummer två för då är man nästan bäst!

haha han är väärldens charmtroll! Tillslut kom han ändå fram till att han skulle vara målvakt för han ville ha nummer ett å vara bäst! Jaja gullunge =)

Idag har vi varit iväg till Farsta och köpt en badrock samt en super snygg slipps inför dopet!  Blidde ingen kostym. Beslutsångest? jo tack..

Nu ska jag lägga mig ned å sova med min lilla älskling =) Imorgon bär det av på middag igen. Mormor blir äldre =) Hela 83!

Kramar ♥







Kommentarer
Postat av: Hannah och Colin

Han är två år.

Lite svårt att erkänna att min bebis är stor ;)

Postat av: Ruby och Milo

jaaaa:D fan va kul då blir milo glad när jhan får ha en kompis med sig i bassängen;)!

det låter som bra planer! Ikea ikea ikea!



haha köp den:P Lika bra:P

2009-05-23 @ 09:56:06
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback