Dopkortet

Helgen har varit heelt underbar! Tillbringade den tillsammans med dem sötaste vännerna som får mig att le sådär extra mycket =) Vi snackade, grillade, ÅT och bara mös =) Imorgon ska vi på babysim för första gången, nervöst? ja lite faktiskt haha! Men det kommer nog att gå bra =) Ska bli jättekul faktiskt att komma iväg på lite saker igen å träffa lite andra mammor =)

Blir så himla långtråkigt att sitta hemma hela dagarna. Fast sitta kan jag ju heller inte påstå att jag gör. Så fort lilleman sover är jag i fullgång med städning eller annat som måste fixas här hemma.

Inte så mycket mer prat med Nadim men han får väl smälta allt jag sagt hittils nu känner jag =) Han ringer nog snart. Hoppas jag åtminstonde. Nåja han kommer ju i allafall träffa lilleman innan den 13 juni (dopet) så det är ju alltid något.


Visst blev det fint? Tack söta
Ninni! Har lagt ned alla i kurvert nu också.. så ska bara skriva dit namn å klistra på frimärke för att posta =D Så ska nadim ha X antal också. Men vi blir nog totalt 60pers på dopet om jag räknat rätt. Får väl se ifall det är någon ny vän nadim har hittat också =P Däremot är nya flickan INTE välkommen. Vilket ni nog förstår? Usch nog pratat om henne!

Nu ska jag få lite sömn inför imorgon =)







Kommentarer
Postat av: malin

åå va fint :)

Postat av: Paw

Hej hej! Jag vill verkligen inte verka tjatig och efterhängsen men jag undrar bara om du kanske har ångrat dig ang. dreggellapparna? Eller har du kanske bara mycket för dig just nu? MVH Paw

2009-05-12 @ 00:10:49
URL: http://pawdesign.blogg.se/
Postat av: Maria

lätt att vi ska :) den är så jädra bra :D

Är jag bjuden då ? :O <3

2009-05-12 @ 00:55:15
URL: http://aptitude.blogg.se/
Postat av: Ruby och Milo

superfint:)

2009-05-12 @ 09:19:10
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Carro - Adams mamma

Adam fick dom av min mamma :) Vist är det en fin färg, tycker att Adam passa bäst i lite mörkare blå..



Okej, men det är ju skönt att kontakten blir bättre med tiden.. Det är någonting jag hoppas på med Adams pappa senare men det vet man aldrig hur det går, med honom är det så olika från dag till dag..

2009-05-12 @ 12:34:05
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: sofia

ååååh vad fint! Änglalikt! Du tog en bild jag har tagit också, stolt :D



Glöm inte att bjuda mig ;D

2009-05-12 @ 15:15:49
URL: http://guldmedalj.devote.se
Postat av: Hallonmamma

nej jag fattar det inte heller. Jävla män allstå! Men nu verkar Nadim tagit mer ansvar eller? :) Så taskigt av honom att honom att säga att han andra saker att prioritera i liver. Barn kommer alltid först, även om man är man eller kvinna.

Jag har kontakt med Kayleens pappa. Enligt honom så bryr han sej mycket om henne. Han älskar henne och så vidare.. bla bla.

Men när jag var gravid så måsta han åka till Nigeria för att fixa nytt visum. När han sen kom tillbaks var Kayleen 3 månader. Han ringde mej och bara "aa, jag kommer och hälsar på om ett par veckor". Jag blev så arg. Ville han inte träffa sin dotter på direkten liksom? Sedan visade sej att han gift sej med någon för att få komma tillbaks till Sverige.!! jag visste inget om detta! Och de hade tydligen bott tillsammans i Nigeria, och det skulle inte förvåna mej om de bott tillsammans i Sverige också. Jag blev så jävla ledsen. Jag trodde vi skulle ha en familj tillsammans. Och han sa att han älskade mej. Men under den tiden har han vart gift med någon annan. Han har utnyttjat henne till att få komma till Sverige. Så jag tycker synd om henne också. Men han är ett riktigt jävla svin som bryr sej om själv så jävla mycket!!! Han har krossat mitt hjärta.



Detta blev lite flummigt skrivet. Är så arg när jag tänker på honom och andra män som skiter i sina barn. De har ju enda vart med och "gjort" dem. Eller hur?

Hoppas du och din söta son har det bra!Jätte fint dop kort förresten!

2009-05-12 @ 20:29:52
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej tjejen, gu va fint dopkortet blev! Super fint! Ni kommer få en super härlig dag, Astrids dop var den finaste dagen i mitt liv!



Hoppas ni har det mysigt ikväll, kram Jenny

2009-05-13 @ 21:16:48
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback