Imorgon är det fredag! =))

Idag hade jag en mindre bra dag. Vilket leder till att bloggen blir lidande och ja, allt typ?

Låg bara i soffan å mös med min lilleman hela dagen :) Sen nu på kvällen har vi kikat runt efter kostym till honom inför dopet. Ska visa er imorgon! Det är nämligen två jag väljer emellan =) Eller jag hoppas att jag kan visa er haha =P Ibland så finns det ju inte tid =) Men ska försöka! Måste ändå logga in å betala mina låtsas räkningar så. Dem ska typ vara betalda idag? hmm hoppas jag inte får påminnelser.. typiskt!

Nu ska jag återgå till sängen å försöka sova lite =) Så kanske man kommer upp skaplig tid imorgon. Kan ju börja med en förmiddaspromenix. Då brukar dagen bli bra =)

God natt






Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

visa:)

haha fan ja hade oturen att Milo fick dendär jävl afebern av sprutan trots att det bara va 1 på 100. men nu mår han bra ige tack o lov. kram

Postat av: Jennifer och Lukas

hehe tack :) han vägde 3320g och 50 cm, din lilla då? =)

2009-05-15 @ 11:11:43
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback