Just nu

  • Mår vi BRA
  • Letar vi lägenhet!
  • Söker jag till komvux distans till hösten
  • Sover lilleman
  • Känns det som att jag är starkast i världen och kan klara allting med bara en hand!

Trevligt alltså, inte sant? Vi var på ikea idag och kom hem 400kr fattigare! Men mysigt var det =) Fick med mig två påslakanset, täcke, kudde, fotkuddar till möbler, galjer och ramar! Hur kan man inte älska Ikea?

Att feeda lilleman gick väl sådär idag =) Han var inte så glad så fick bli lite amma först å dra av alla kläder för att sätta honom i babysittern ute i skuggan. Och sen kissa han också ned mig samt kräktes haha å så gröt över hela mig + granntanten! TOKUNGE

Jag hade faktiskt något att skriva när jag gick in på bloggen, något vettigt men är väl för trött för att minnas.


Någon som säljer en svart Quinny freestyle 3XL förresten? bara hojta till! Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback