Kramkalas i massor

Idag mår vi bättre :) Det går ju som sagt upp och ned hela tiden! Förhoppningsvis så känns allting bra hela tiden sen när jag vet hur Lukas pappa ställer sig i förhållande till honom. Just nu känner man små panik då å då men nu är det inte långt kvar tills dess att de träffas åtminstonde! Eller jag hoppas inte att det är långt kvar i allafall.


Idag har vi endast varit hemma och myst! Eller var iväg å lämnade den vita vagnen till en annan tjej som köpte den istället. Den första kom på efter helgen att hon inte hade plats(?) nåja sånt man får ta också I guess. Men nu är den såld! Fick 900kr för den så jag tjänade ju 200kr också! Wiho =)

Imorgon blir det nog Ikea en snabbis! Måste köpa madrass, täcke kudde och en massa till lilleman. Tänkte nämligen försöka få honom att sova lite själv nu =) Inatt rullade han nämligen NER från sängen! Men vi sov i vardagsrummet och där är det väldigt lågt (20-30 cm + att det ligger en matta brevid å så hade jag lagt filtar utifall att) men ingen skada skedd! Han skrattade t o m bara efter någon minut utav tröst. Men man kan ju inte låta bli att tänka "tänk om jag sovit i min säng med honom?" Nej uscha!


Nu ska vi iväg till en matbutik med mammsen för att köpa SUPER goda cheescakes. Kostar endast 15spänn! Ska köpa 10 eller 20 och ha på dopet tänkte jag =) Så kommer jag undan med två egna tårtor istället för 6-8 =)) Lite smart får man vara ibland ;) hehe

TACK för alla fina kommentarer, ni är guldvärt! Kram ♥







Kommentarer
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

Ja man märker ju om barnet mår dåligt av det, ont i magen ect.



Oj kan det pågå så länge ?

Liam har börjat dregla nått så in i bomben nu och jag undrar om det är tecken på att det är dags snart ? hur mårkte du det ?



Ja vi får se hur det går för mig imorgon, jag ska ta bort mitt tandsmycke också, på tiden att det försvinner har ju haft det i 9 år nu =D



kram

Postat av: malin

han är så himla söööt ! du verkar verkligen blivit en bra mamma, proppa in massa bilder från dopet sen, vore kul att se :) ha det gott !

2009-05-28 @ 20:33:09
URL: http://metrobloggen.se/malinmelkerson
Postat av: Jessica

Du är också bäst bäst bäst! Hihi!



Gud vad gott det lät. När jag äter cheesecake känns det som att jag kan nudda himlen! (A)

2009-05-29 @ 13:25:11
URL: http://zmooth.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi gu vilken underbar bild :) Och kul att du gjorde ett sånt kap med vagnen och tjänade en slant på den t om :D



Ha en riktigt fin helg, kramisar

2009-05-29 @ 14:59:32
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej sotnosar!!

Ville bara saga att jag laser bloggen varje dag for att se hur ni mar, bara att tant Jossan e seg och tiden inte racker till kommentarer. Men ska skarpa mig!



Lillen vaxer och gror ser jag och blir bara finare och finare, vi kommer fa halla hart i honom nar han blir aldre. Tjejmagnet. Snart dopet och allt onskar att jag kunde varit med men ni far fota en massa sa jag far se det nar jag kmr hem. Vad vill du ha i doppresent? :) Lr lilleman vad vill han ha.



Pusss och kram alskar och saknar er ni ar bast <3

2009-05-29 @ 16:12:53
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: Pappabloggen2

Hej Vad lustigt att du undrar hur gammal lillebror när våra pojkar är på dagen lika gamla!!



Han blir säkert bättre på att sjunga än lillebror om nu lillebror är före med rullning :)



Han verkar vara en glad o skön kille iaf!



Ha det!

2009-05-29 @ 23:50:56
URL: http://pappabloggen2.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback