Lovely morning

Vilken underbar morgon!

Vaknade utav en glad liten prins tillsammans med fåglarna kvittrande! Kan det bli mycket bättre? JA kollar termometern 20-25grader varmt i SKUGGAN. Nu har vi en riktigt glad Emelie här hemma vill jag lova!

Lilleman somna precis om så jag tänkte faktiskt passa på att göra lite pannkakor till frukost =) Inte världens nyttigaste kanske men hey, när är jag nyttigt?..


Tänkte även tatuera någon konstigt snart! Är taggad till max men min stora tatuering jag vill ha nere vid vristen upp på smalbenet får vänta då jag varken har råd eller ork att tänka ut hur den ska se ut. Men någon liten fjönnsig sak går väl an ;) Däremot var ju denna GRYMT läcker!


På schemat idag lyder PICKNICK mysigt värre =) Hoppas att ni får en underbar dag allihopa! Kramar



Kommentarer
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

härlig dag det varit idag, dock lite blåsigt här men gud så varmt när det varit vindstilla =)



Ja mitt tandsmycke har gjort det hihi kommer kännas konstigt att bli av med det =)



Vad har ni gjort idag då ?

Postat av: Jennifer & Lukas

jaa dop tycker jag att är något man firar med människor man umgås med :) men hoppas det blir bra och trevligt ändå!



ååh va kul att han gillar gröt. Min lukas tycker inte om nått men det kommer väl förhoppningsvis :)



alltså jag måste fråga, träffar inte lukas sin pappa? hur är relationen mellan er?

2009-05-31 @ 15:33:31
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/
Postat av: carro - Adams mamma

Har han träffat honom någonting nu på sista tiden då? Jag och Adams pappa var på familjerätten i måndags och nu ska han ta adam 3 dagar i veckan ca 4 timmar per gång! :) Känns jätte bra för Adams skull..



Hoppas du får en mysig morsdag!

2009-05-31 @ 17:25:39
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej vännen, äntligen har jag lite tid över och ett fungerande internet så nu är jag här och läsa ikapp den gånga helgen :)



Många kramar Jenny

2009-06-02 @ 00:21:23
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Jag älskar tatueringar!!!! :D

2009-06-02 @ 17:15:41
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback