Min störtsköna humor!

Glömde berätta!
I fredags när vi är i Farsta så rallar Kaveh omkring med vagnen medens jag bär runt på lilleman. Efter att han kört den kanske.. 3 minuter? så utbrister han "nej jessica  ta vagnen! Man kanske möter någon man känner så ska man behöva bortförklara att jag inte är pappan haha" Både jag å Jessica tycker självklart att Kaveh är super löjlig!

Fem minuter senare går vi ut från Cubus och Kaveh räcker fram telefonen varpå jag läser från en viss Evelina "Hej såg dig i Farsta centrum med barnvagn, du är inte singel längre va?"

Ja ett gott skratt fick vi åtminstonde =)






Kommentarer
Postat av: Okana - lyckligate blivande mamma

Sv: Jaa, när det är så lite tid kvar då längtar man ju oerhört mycket. Men jag föröker verkligen att njuta av denna underbara tid :))

Allt bra med dig annars?

Kram

Postat av: Ruby och Milo

ååh finfina klädeer:D

haha ja får ENDAST köpa täcke till milo på IKEA inget annat:P

Kommer vara luspank denna månag, SUCK! Andreas får typ inte ett öre så alla räkningar å allt måste jag betala..bläääääääääääääääää

2009-05-24 @ 11:31:10
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har tagit ledig för ditt dop nu :D:D

2009-05-24 @ 14:09:50
Postat av: Okana-lyckligaste blivande mamma

Sv: Vad kul att höra att allt är bra nu. jag mår super bra :)

Kram

2009-05-24 @ 15:10:22
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma

hahh! Så typiskt! Så fort jag är med en mörk kille så tror hela Åland att det är Kayleens pappa. :)



Oj, 10000 i Skarpnäck är en hel del. typ halva ålands befolkning bor ju där då. Åh, jag saknar sthlm! Var pluggade du? Tog du ett sabbats år eller hann du gå klart skolan? I Stockholm pluggade jag teater vid Kulturama, känner du till det? :)

kram

2009-05-24 @ 15:28:06
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback