Tossor med skallror

Jag har hittat en ny favorit sida!


Kolla vad söta? Det är skallror dem där sakerna på! haha snacka om att lilla bebisbus kommer bli taggad till max utav att gå sen? Måste köpa! Fast inte nu nu äre liite tidigt haha =P

Just nu ligger han å myser med mormor! Men totalt har jag väl haft händerna fria ett par minuter då mormor roppar heeela tiden å vill ha något haha =P men men det är väl iförsig bara jag som vant mig vid att göra allting själv vilket inte är så konstigt då jag är själv med honom hela tiden!

Men nu ska jag nog ta fram kyckling å ta hand om disken! Å så ska jag dricka en massa cola =D måste passa på nu när lilleman inte fattar vare är =D

Förresten så hittar ni den andra hemsidan här!

Kramar!





Kommentarer
Postat av: Carro - Adams mamma

Jo det är nog bäst så.. Så tråkigt att de inte får samma band med barnen som oss bara, för barnen märker ju av mer än vi tror.



Hur långt efter att Lukas kom tog det slut mellan er? Eller var det innan?

Postat av: Jenny

Gu vilka söta tossor! Hoppas ni har en fin lördagkväll, kramisar

2009-05-16 @ 23:40:53
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Jennifer och Lukas

Hehe va kul :) hur stor är han nu då?

2009-05-17 @ 13:34:16
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma

Ja, usch. När Kayleens pappa sa att han var gift höll jag på att dö.! Det var verkligen min värsta mardröm. Man vill ju inte se den man älskar med en annan. Ännu värre är det när man har barn ihop.! Men det är ju bra att Nadim säger att han vill träffa Lukas. Hoppas han kan hålla sitt löft bara. Tids nog så hoppas jag att de fattar att det faktiskt har ett barn! En del av dem! Men killar har ju så svårt att fatta. Snacka om att man tappat förtroendet för dem efter allt som hänt. Men jag hoppas det kommer en dag då jag äntligen vågar lita på en man igen.. :/

Vet inte Nadims föräldrar om att han har ett barn?



Åh så söta tossor! synd att man inte är rik :D Då skulle Kayleen bli så jävla bortskämd. Hahah.



Kram!

2009-05-17 @ 16:02:42
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag har aldrig kommenterat i din blogg förut fast jag läser den i princip hela tiden :P



Men jag ville bara skriva att jag tycker att du är en otroligt stark människa. Jag avundas hur du kan vara så positiv, samtidigt som jag önskar att jag kunde fixa allt mellan dig och pappan till Lukas. Men hur det än blir mellan er så är jag säker på att Lukas kommer att inse en dag vilken fantastisk mamma han har, även om pappan inte finns där.



Fortsätt med det du gör! Älskar din blogg!

2009-05-17 @ 17:51:28
Postat av: Paula |20 år och 2barnsmamma|

hade liknande till Melissa (yngsta) men dom var helt värdelösa för henne eftersom att hon inte hörde dom haha, men det visste vi inte då.. men urgulliga är dom verkligen!

2009-05-18 @ 13:36:07
URL: http://raggarkola.blogg.se/
Postat av: Amelie

Hej hej. Tänkte bara fråga om du fortfarande inte har fått mitt mail? MVH Paw

2009-05-18 @ 19:27:32
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hej. Så fin tossor! Sånna skulle man haft till Colin, om han hade vart en bebis ;)

Välkommen in till oss!

2009-05-21 @ 09:25:19
URL: http://colinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback