De här med romantik-tjaffs!

Ännu en gång så kom jag och Eleonor in på samtalsämne romantik och killar! Det är jag, Eleonor och Jessica som ja ser väldigt lika på denna sak. Vi avskyr romantik. Hellre knäpper vi en bärs och glor fotboll tills vi spyr framför en middag i mörkret med tända ljus.

Undrar om vi borde gå någon kurs så att vi blir lite mer kvinnliga? Nja trivs fan ganska bra i mitt manliga skal!

Nadim var faktiskt en utav de FÅ killar som faktiskt respekterat detta. Vår tredje (läs andra) träff gick åt till att spela poker med hans killkompisar. Å så jag trivdes ;) de var skratt, riktigt skratt och brutala samtalsämnen!

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma

Hhaha! Ja...jag har nog inte vart så mycket för romantik jag heller. Men fotboll går så bort, usch ;)

Postat av: Anonym

hahaha ja thank god för "grabbiga" killar, 1000 ggr hellre än all jävla romantiktjaffs! :D

2009-10-06 @ 21:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback