Det här med mat börjar rulla igång!

Jag har precis lagt en dundermysig bebis för att sova! Helt utan protest tog han sin välling drack 100ml för att sedan sjunga lite med mig och snurra runt lite och somna! Tackar säger jag och ge mig FLER av dessa nattningar ;)

Och på tal om underbar bebis, vet ni när JAG vaknade imorse? 10.26(!!!!) Lukas vakna runt kvar i 11 =P Det kallar jag lyx ;)

Dagen har väl varit lite sådära =) På bussen var han inte alls glad så han fick ligga i vagnen och gnälla istället varpå han somna fem minuter senare. Men han var så himla trött så ingenting funkade ändå!

Var iväg till Farsta först sedan till elgiganten och hämta ut min dator som var lagad! Funkade fem minuter sen nu är de samma problem IGEN.. Jag som verkligen behöver den om 2 månader!

Haft en dundermysig dag som vi alltid har med
Matilda och Maxxen ;) hihi Therese och Liam kom också vilket var jätte kul!

Men nu ska jag sörja mina tekniska problem, läsa bloggar och sussa sött! Imorgon blir det till att få bort brorsan härifrån ;) Deras lya är nämligen klar!

 

 


Kommentarer
Postat av: Adams mamma

Hej gumman :)

Vad har du för planer i veckan?

Postat av: Adams mamma

hihi självklart :)

Adam ska ju inte vara på dagis längre så vi har hela veckan ledig förutom måndag då vi ska till BM.. Vilken dag passar dig bäst?

2009-10-24 @ 13:00:10
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback