Ingenting men ändå massor

Vi har verkligen inte gjort något alls denna vecka så finns inte så mkt att blogga om ändå =) Lukas är jätteduktig på att härma nu! Så kul då man klickar me munnen så gör han precis likadant och stolt är han som kan göra precis som mamma och mormor!

Vi blev nästan klara i mormors lya idag :) Nu ska det bara hem lite saker hit och medecin ska lämnas tillbaka till apoteket. Men renoveringen är även den nästan klar! En vägg som ska bytas ut bara :) Men fint blire vill jag lova;) Hallen är supersnygg i grå linjetapet me lite glimmande.

Klickade även in och såg att
Naddie skrivit om min lära gå vagn jag skrev ett inlägg om för någon månad sedan? Här har ni en supersnygg bild på den! Det finns hjul man bara ser dem inte ;) Visst är den läcker? 499kr!


Kommentarer
Postat av: Denize - Mamma till Emilia och Liten i magen

svar: Tack så jättemycket =) Ja då, inte som förut... tiden räcker inte riktigt till, men så fort jag får tid över!

Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

visst är den fräck? ariella prövade den hemma hos ett par kompisar till oss... hon ÄLSKADE den :P

2009-10-15 @ 08:14:59
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Anonym

MILO VILL HA;)

2009-10-15 @ 08:58:54
Postat av: Adams mamma

Vadå flyttar ni redan nu?



Jo Adam har fått penicillin men är fortfarande inte helt bra :( Vi satsar i alla fall på att åka till Tuben på måndag och se hur det är där nu..

Ska du dit?

2009-10-15 @ 22:30:03
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback