Emelie heter jag och är mamma till underbara Lukas

Det var mer än dags att uppdatera kategorin "om mig". Jag är nu inte längre gravid utan för 8 månader sedan så födde jag Lukas. En helt underbar förlossning på 12 timmar.

Vi ska om ett par månader (1 januari skulle jag tippa på!) flytta till en trea i centrala huddinge. Jag och Lukas pappa är inte tillsammans men vi har fått betydligt bättre kontakt. Han träffar Lukas mer och mer förhoppningsvist så ska det utvecklas ännu mera. För mig är det nämligen jätte viktigt att Lukas träffar sin pappa regelbundet.

Ja vad gör jag då mer än att är mammaledig? Jag ska börja plugga på distans. Lite lösa ekonomi kurser :) främst för intresset men sen är det oerhört nyttigt att kunna i framtiden också. Annars umgås jag också med mina underbara vänner.





Kommentarer
Postat av: malin - mamma till emilia

Hej hej! Så söt han är.. Vad kul att du och pappa har fått bättre kontakt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback