En snubbe med saker är inte lätt att flytta

Skulle åkt till Ikea men fastna här hemma med packning åt brorsan.. att en snubbe kan ha så mycke kläder och skor är helt osannolikt! Han gott folk har fler skor än mig.

Imorgon blir det till att släppa in flyttstädarna sen flyttande HELA dagen.. Jag skulle dock behöva svänga in på ikea och köpa lite saker till lilleman. Men får se om jag orkar helt enkelt :)

Annars idag har vi inte gjort något så himla tråkigt väder! Hade velat gå en långpromenad men i ösregn och kyla passar jag nog =P

Anonym - kan du inte stå för vad du heter så antar jag att du heller inte kan stå för dina åsikter. Sen förstår jag inte ens vad du menar?! Men och andra sidan bryr jag mig heller inte. Ni är patetiska och jag tänker inge ge mig in i er tonnårsvärld. Och just det Granis - varför skulle jag ljuga om en sån sak? Jag frågade bara helt öppet om det var sant!

 



Kommentarer
Postat av: Maria

nää jag vet, det är så fruktansvärt irriterande. Dem kan väl i alla fall göra ett riktigt avslut och inget jävla fortsättning följer, det är bara helt fel ! .

Postat av: Ruby och Milo

haha nu blir jag nyfiken!???

2009-10-17 @ 11:19:50
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback