Flytt, målning, rensning, plugg samt en liten grabb!

Nu är det bara lite kvar innan allt är klart! Vi ska bara få hem lite mer saker tills brorsans nya krub och sedan flytta mitt rum till hans. Ska bli så SKÖNT då det är klart. Ikea väntar i vecka också :) Ska köpa madrass till pluttis säng. Inte för att jag tror att han kommer sova i sin säng men ändå kan vara skönt att ha den dära ;)

Nattningen idag var hemsk. Stackaren har så ont i tandköttet nu. Eller tror jag i af.. det blev bättre efter att jag smörjt in honom åtminstonde. Och nu sussar han så sött :) Ska bara läsa igenom lite bloggar sen blir det nanna sängen för min del också.

Imorgon ska vi på BVC sen blir det tuben med andra sötnosar =) Sen försöka fixa bilderna, slänga saker, måla om lite saker.. gud så mkt jag har att göra! Å just det PLUGGA också :| Ge mig fler timmar på dygnet, SNÄLLA!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback