Idag bär det av till stan!

Godmorgon!

Vi gick upp runt 9 tiden idag vilket menas med att de är dags för lilleman att somna om.. dock inte hänt än! Men det kommer väl straxt han är super trött så =) För tillfället sitter han å leker med sin telefon han fick utav mormor. Populärast är väl sladden som jag först tänkte klippa bort(!)

Här leker lukas igår med min dosa till internetbanken

Vid tolv tiden ska vi åka in till stan med Pess där vi ska besöka mitt gamla jobb - burger king. Ska bli trevligt =) Pess ska eventuellt få jobb där också att ha på kvällar samt helger =)

Kommentarer
Postat av: Adams mamma

Gu så stor han har blivit!! Jag tittade precis på videon när han äter & det är verkligen skillnad mot när vi träffades sist! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback