Knäppisar på stan

Goosh vilken MUPP som börjat på min BK! Men de blir bättre sen när jag börjar visst pess ;) så kan vi driva lite på VÅRA villkor! haha nu låter jag säkert som en liten tönt men de bjuder jag på folket!

Var först på BK som sagt blev inge jobbsnack utan tar det över telefonen sen istället =) Var så mycket människor så blev avbrutna hela tiden. Hann typ bara "heej allt bra" sedan typ "ahaa men va kul blablabla" sen aa fortsättning ni förstår =)

Traskade runt i stan med Ninninor efter det =) Sedan kom Matilda + maxxen å så hennes kusin! Super trevlig tjej =) Vi mötte även en barndomskompis som fått bebis - inte sätt henne på ja flera år! Så växlade nummer å lite ord innan det var dags för mig och pluttis att bege oss hem.

Han mår bättre idag! Inge snorande alls så det är skönt de :) Här hemma är det dock fortfarande saker överallt men imorgon lovade brorsan min lite resultat!

Andra saker att fixa är PLUGGET (som vanligt), måla lite saker, betala räkningar, lämna in datorn (igen), å ja massa andra små saker jag glömt just nu!

Imorgon blire nog parken med Matilda och maxxen :) Sen rullar vi väl runt lite i Farsta också skulle jag tro! Å kvällen ska vi nog träffa Fredrik :) som också var jätte längesen man såg! 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Adams mamma

Jag kom in på de ämnen jag sökte så jag börjar plugga på måndag :D

Adam ska till dagis en liten stund på förmiddagen eftersom han ska sluta sen! & det är typ allt vi har planerat haha..

Jag brukade läsa hennes blogg när han var bebis haha :)

Postat av: Jossan Au Pair i USA

Hej troll!!

Jag saknar er så de inte är klokt, ni är för fan som en drooog saknar er massa massa massa. Ser fram emot att träffa er om dryga fem månader, pluttis kommer vara stora killen. Snart kommer Tant Josefin hem från sitt äventyr och då slipper ni mig inte på långa vägar. Jag kikar in här varje dag men måste medge att jag är sämst på att kommentera men du vet ju att jag läser om er iaf, ska bättra mig. Håller mig uppdaterad, kanske dags för videosamtal snart?



Hälsa Mammsen och Eva när du träffar henne:)

Saknar er och älskar er ni är bäst, MASSA kärlek <3<3<3<3

2009-10-28 @ 01:47:28
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: charoline

häftigt med magbilderna på headern! ^^ fint namn på pojken din! :D

2009-10-28 @ 10:19:48
URL: http://charolicious.blogg.se/
Postat av: Maria

jag vet inte riktigt. Dem har har tagit in den för inspektion :P

dem sa en vecka så vi får se hur det går .

2009-10-28 @ 11:45:31
URL: http://aptitude.blogg.se/
Postat av: Adams mamma

ja herregud så snabbt det gått! :)

Jag måste åka förbi banken nu, men vi kanske kan ses någon annan dag? :) <3

2009-10-28 @ 12:59:57
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: jessica

sv: hehe tack det samma :)

2009-10-28 @ 13:20:39
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback