Min lilla kille är slut-ammad

Ja nu tog han flaskan även på natten.. Eller åtminstonde den med välling. Då den tog slut (hade bara 50ml från kvällen kvar) så vägra han totalt andra flaskan där jag hade pumpat ur bröstmjölk. Men jag vill helst bara ge välling så är jätte glad för det :)

Dock lär vi amma nu inatt där vid 5 tiden då jag säkert kommer ge bröstet i sömnen! Men det känns jätte bra:) Vill inte bara sluta helt promt utan lite amning vill jag ändå ha kvar!

Men nu måste jag också sussa är helt snurrig utav trötthet :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: emelie o elliott

tack för din kommentar =) hade mina aningar om dig eftersom vi pratat innan o jag själv kikar in här ibland när tiden finns ju! kramis

Postat av: Nicole - mamma till C

duktig du är emelie :) det här med avvänjningen kommer gå bra. välling är ju tydligen smaskens det med ;)

2009-10-22 @ 20:55:22
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback