Mykidoo barnkläder

En utav mina favoritbloggar introducerade mig till detta märke. När vi sedan var på mässan så tog en tjejkompis på sig att bli säljare för dem! Glad? Superduper då priserna på homepartyna är billigare än på nätet! Wihoo =D

Så självklart ska vi ha ett party hos mig! Blir den 28 oktober, alla är jätte välkomna :) Dra me er vänner barn ja allt ni kan tänka er :) Exempelvist jag har dragit med mig mamma (stackarna har egentligen inget val då det blir hemma hos henne!) men ändå perfekt inför julen!

Några utav mina favoriter är, priserna inom parentes är homeparty priser!

Jeansen 354kr (319) Kepsen 110kr (99)

 Kulbana med hammare 177kr (159) Speldosa 110kr (99)

Så glöm nu inte den 28oktober hos mig! Eller ordna ett eget partaj du också :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Tess

guud den där kepsen var heeelt underbar juu, måste ha!

men du jag tror jag kommer hem imorn, så om du vill kanske vi kan dra till ikea på torsdag elr fredag? måste oxå handla lite där :P

Postat av: Cassandra, Josefins mamma

Hhaha bokar du ett datum utan att kolla med mig ;D hahaha pussar <3

2009-10-21 @ 08:29:30
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej vännen, du kommer göra så fina köp :) Super bra kvalité! Är som vanligt in här o kikar o läser men har tidsbrist på att kommentera. Läste det här inlägget redan när du skrev det men har tid att kommentera det nu först, fullt ös med lilltjejen nu för tiden när hon inte sover så mycket längre och springer runt överallt. Snart är det samma hos dig ;) hihi, lilleman börjar ju bli stora killen nu!



Hoppas ni har en riktigt härlig helg! Många kramar Jenny

2009-10-24 @ 20:48:46
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback