Oktober i bildform

1 Oktober - Var i stan med Jessipess =)


2 oktober - underbara barnmässan samt en trip till Huddinge! Lukas + farbröder.


3 oktober - Lukas posar i sin morotsmössa han fick på mässan!


4 oktober - Lukas myser i sängen


5 oktober - Farsta c m. matilda å maxen!


6 oktober - Lek hemma hos Carro + Adam


7 oktober mysdag


8 oktober - hemma hos michamela, på bild Lukas å Jessipess!


9 oktober - Lukas utslagen efter en fullfart dag hos pappsen!


10 oktober - han satt då jag gick för att hämta kameran! Gott skratt fick jag då jag återvände


12 oktober - minns inte vart vi var?


14 oktober - så kan man också äta!


15 oktober - min lilla huligan bebis!


16 oktober - men söt kan han också va!


18 oktober - Lukas vägrar TITTA då vi fotar!


19 oktober- Jag slutar amma + öppna förskolan i farsta haha årets julkort kanske?


21 oktober - kollar soffa till mig m. Ninninor! Hitta fotölj till lukas där han inte ville sitta kvar!


22 oktober - Lukas leker nöjt med sin brandbil. Innan myste vi m. Matilda å maxen!


23 oktober - besöka michamelas jobb + mys m. Matilda å max!


24 oktober - såhär mysig är jag efter min frukostmacka!


26 oktober - Lukas har fått ny jacka/tröjja! Helt lurvig innuti =) Från zara 199:-


27 oktober - Lukas hittar en ny ställning att stå i. Morbror stefans armar får lida!


Och så idag! 28 oktober innan läggdags =)


Kommentarer
Postat av: Lisette

måste ses snart gumman, var alldeles för länge sen nu!!

Postat av: Jennifer och Lukas

Söta bilder :)

Min Lukas fick också en sån där morotsmössa på mässan :) Super gullig ju :P



Hmm okej, ja han får ju skylla sig själv som bara gör det svårare för sig!

2009-10-29 @ 10:43:59
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/
Postat av: Jasmine Magnusson

UNG MAMMA - Att välja sin egen väg och sedan gå den



Jag heter Jasmine Magnusson, är 18 år gammal, går tredje året på gymnasiet sam/sam. 080102 föddes min dotter Nova Joline Alexandra. Just nu håller jag på med ett ”Ung Mamma” projekt som jag ska redovisa skriftligt och muntligt i min klass. Nu vill jag ha hjälp från andra Unga Mammor med svar på några frågor. Om ni har tid och möjlighet får ni gärna svara på dessa frågor och skriva en kort presentation av er själva samt blogg och mailadress överst. Dessa uppgifter kommer att vara anonyma i arbetet om så önskas. Maila gärna svaren till mig: [email protected] eller besvara dem i kommentarsfältet på min blogg: http://langtarefterdig.blogg.se. CIAO!



Var ditt barn planerat? Hur kom du fram till att du ville behålla honom/henne?



Har du stött på fördomar, påhopp eller att människor ifrågasätter ditt beslut att skaffa barn? Om du har det, utveckla gärna från vilka (utomstående, familjen, barnmorska, BVC) och hur kritiken har fått dig att känna dig.



Vad tycker du är positivt/negativt med att få barn när man är Ung?



Vad upplever du är svårast med att vara Ung förälder?



Såhär i efterhand, med facit i hand, känner du då att du borde ha väntat med att skaffa barn?



Slutligen, vad vill du säga till dem som har fördomar mot Unga Föräldrar?



2009-10-29 @ 11:33:02
URL: http://langtarefterdig.blogg.se/
Postat av: eleonor

12 oktober - minns inte vart vi var?



på donken när vi skulle skriva in dig i skolan :) :)

2009-10-29 @ 11:54:04
Postat av: Jenny

Åh va roligt o få se lilleman samlad i en månad så här! Super kul! Kanske snor idén någon månad framöver i min blogg också!



Och så stor han blivit, snart är det full fart överallt :) Sötnosen!



Hoppas ni har en mysig kväll, kram Jenny

2009-10-29 @ 21:59:34
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: fia

vad stoooooooooor han har blivit!!!! min lilla tjockis <3

2009-11-03 @ 22:51:16
URL: http://guldmedalj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback