Plugg = sena kvällar, godis, glass och läsk!

Japp sitter här uppradat med alltihopa! Har en till uppgift som ska in imorgon =) Jätteskönt har bara TVÅ + examintation i företagsekonomi A. Sedan är den kursen klar. Måste dock läsa på massor inför examinationen då jag glömt typ hälften men det ska nog gå bra ;)

Idag har vi först tagit promenad till hemköp där vi köpte MASSA välling. Vi kör på nestles godnatt välling :) Fick tips utav
Ruby om att den var sötare än andra så ;)

Efter det promenera vi upp till Ninninor där vi snacka massa skit för att sedan spackla på oss lite och åka till Skanstull å kika på en soffa =)


 


Den finns på bolagret för 5400 tror jag det var, vi kollla på en lila jättefin! Dock för lågt ryggstöd för min smak men utseendet får ++++++ =D

Imorgon ska jag först ringa Skandia och se så min försäkring avskrivs och lite annat smågöra :) Sedan blir det till att åka till Toysurus med Ruby + bebis milo. Eventuellt följer Therese och Liam med också! Smiter i samma veva in på Ikea då jag måste köpa madrass till pluttis!

För övrigt har pluttis varit jätteduktig idag med vällingen :) Nattningarna går väl sådära men det kommer de också. Jag tycker också att de är jobbigt att inte amma på kvällen, saknar det! Men jag måste sluta tvärt då han vägrar äta alls annars.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Cassandra, josefins mamma

Mejladress och telefonnumer :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback