Trasig dator!

Igår pajja min dator....... LAGOM KUL nu då man ska börja plugga! Ska försöka få tid och ork till att blogga från mammas dator ändå! Men för tillfället så händer inte så mkt roligt i af =) Imorgon är det inskrivning på två kurser som jag ska läsa innan det blir det nog Farsta :) sedan på tisdag ska vi skriva på faderskapspapperna!

Till helgen flyttar brorsan och jag boar in mig i hans rum istället fram till min flytt är på g. Ja så veckan går väl åt till att packa lite? =) Hoppas på att datorn blir klar så fort som möjligt också!

Kommentarer
Postat av: Jennifer och Lukas

Jaa det kan ju bli lite komplicerat när Lukas väl börjar prata om han inte berättar snart. Vet hon ens om att ni två ses? Eller håller han det hemligt också?



Ja det är ju hans ansvar att berätta om sin son för henne och inte ditt. Men jag förstår att du känner dig sugen, det skulle jag ocksså göra. Jag skulle förmodligen t.o.m göra det för jag skulle vara så arg över att han håller sin son hemlig!



Haha ojdå, varför måste ni göra det när ni inte är tillsammans längre? Är det pga att han är pappa till Lukas?

Postat av: Adams mamma

Ja det kan vi :D Det blir jätte bra hihi!

2009-10-12 @ 11:15:04
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Cassandra, josefins mamma

varför var du inte på tuben idag?

2009-10-12 @ 20:46:37
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback