Vår fin fina fyra

Överallt och ingenstans känns det som att vi har varit idag! Först bussen till flemingsberg för att fixa pass samt id åt brorsan. Tog ca 2,5 timme. Och vi kom inte iväg förän kvart i 2 då pluttis OCH brorsan sov.. haha jag hade lagom kul jag ;)

Sedan gick vi och mötte Pess för att gå hem till Michamela där hon och Ninninor väntade =) Helt crasy vi fyra är singlar SAMTIDIGT. Har inte hänt sedan vi börja umgås som 14åringar kanske? Ja kul är det i af :)

Var och kollade min mormors gamla lya under kvällen också som de håller på att renovera om :) Vi skulle först inte få nya tapeter i köket men så råka han skriva fel så fick det ändå tur nog. Så skulle vi heller inte få det om målat men dem har målat hela lägenheten. Såg jätte fräsht ut!






Kommentarer
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

Då kunde ni ju kommit till mig ju, lite trist att du ändrade i sita sekunden. För ni kunde fixat pass ch så efter, skulle ju ändå åka iväg och ta kort och de hade blivit ungefär samma tid som ni åkte, synd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback