"Cuz I never leavs my heart open"

Idag har vi myst hela långa dagen. Skönt tycker jag, tråkigt tyckte lilleman! Men på kvällen överaskade jag med ett bad då blev han jätte glad =)

Helgen vet jag inte alls vad den bjuder på. Trodde Nadims mamma skulle ringa då hon hade ringt i veckan vilket jag missade. Men nope inga samtal! Ska väl försöka lura iväg mamma nånstans så att jag får brumma lite bil ;) Sedan så skulle Jimmi och dem ha en liten hej då middag någonstans i stan också. Han har nämligen fått för sig att flytta till Irland =) Han har tydligen träffat en tjej därifrån! Jimmi är en barndomsvän kan jag även tillägga.

Men på tisdag ska vi till ett DAGIS som jag fortfarande kallar dem och kika. Ska bli spännande faktiskt =) Efter det så ska vi nog ta en riktigt långpromenad för att sedan gå till BVC klockan två!

 

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej tjejen!



Jag är dålig på att kommentera men jag är här och läser o följer ditt o lillemans liv :)



Många kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback