Nu händer det mycket =)

Vilken mysig dag! Spenderades i Farsta på tuben tsm med Cassandra och lilla söt-josefin. Vi gjorde superfina pins med bilder på våra små barn på =) Efter det gick vi på jakt efter en munkjacka till lilleman. Hittade två på cubus så får se om jag köper eller lyckas hålla fingrarna i styr.

Sen jag kom hem har vi hunnit äta, tvätta matta, varit på vinden för att hämta sittdelen till blåa vagnen som förhoppningsvis blir såld imorgon sedan la jag upp dagisvagnen (den jag köpte i gbg) resväska, bebiskläder och babysitter! Snacka om att vinden är fullsmockad nu!

Imorgon blir det att luncha med andra mammor i alla möjliga åldrar där bland Isabelle med hennes dotter Leah =) Ska bli jättekul att träffa dem då vi pratat ett par månader men aldrig kommit iväg! Cassandra och Josefin gör oss även sällskap då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback