Du bara du

Halv 11 vaknade jag utav att lilleman rullade på mig. La huvudet på hans och härmade hans ljud som han gav ifrån sig å så han skratta. All denna kärlek, det är helt ja amazing.


En trött Lukas som inte vill sova!

Sen bar det av till öppna förskolan! Var väl sådär hoppas på fler folk nästa fredag :) Funderar även på att gå dit på onsdagen under babystunden! Men jag ska försöka hålla mig hemma nu också eller åtminstonde ifrån bussar och tunnelbanan p.g.a smittorisken m. svininfluensan.

Vi träffade även Adam en sväng som skulle spela match i skarpnäck! Var trevligt att se honom då det var ett par månader sen sist nu =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Adams mamma

Vi är med i alla fall, har regnkläder ju hihi :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback