I´ve got my own fairytale

Såg på "how I met your mother" häromdagen. Var avsnittet då Ted + vänner var på några vänners bröllop :) Där träffade han en tjej och de bestämde sig för att inte ge ut efternamnen samt aldrig ses igen. Detta för att få en härlig och fin kväll tillsammans som ett minne. Som aldrig någonsin kommer kunna förstöras.

När jag såg detta påmindes jag dirket om Spanien förra sommaren. Jag har verkligen ett fint minne som aldrig kommer kunna förstöras. Och jag kommer alltid kunna blicka tillbaka på just de minnet och le hjärtligt. Även om jag bra nog vill fly till Slovakien ibland och bara se denna underbara person.







Kommentarer
Postat av: viccan

hej vilken underbar son du har! ett riktigt charmtroll!

tycker du är så stark som tar han om din son utan pappan, känns skönt att läsa att det går bra eftersom jag kommer få göra detsamma. jag vet redan säkert vem pappan är men han vill inte ha med mig eller vårat kommande barn att göra...

undrar lite om det kanske var så att din son kommer växa ur en del kläder som min plutt kanske kan ärva då jag kommer ha det knapert utan pappa till barnet och ingen egenfamilj....?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback