Låt det inte bli till en vana

"Du är en riktig nattuggla" sa alltid min mormor till mig som liten. Och ja, jag är verkligen en nattuggla! Kan sitta uppe hela nätterna och göra allt möjligt. När jag gick i skolan så var det på nätterna jag pluggade för det var då jag koncentrerade mig som bäst!

Så nu har min lilla plutt fått för sig (även fast vi lägger oss runt tio halv 11 på kvällarna) att gå upp halv ÅTTA?! Ja ni kanske tycker att det låter knäppt att jag ens klagar då man hör om vissa som går upp innan man ens kan kalla det för morgon men för mig som sitter uppe halva nätterna är detta på tok för tidigt!



Men det är bara att slå på ett leende och hitta energin någonstans för nu kan man inte ligga och snooza längre då lilleman faktiskt kan om jag inte håller uppsikt rulla ur sängen.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Bee

Vad din son later exakt som min.. han sover sent och vaknar vid 8..och har otroligt mycket energi pa kvallarna, har lukas det?Kul att du ar ifran stockholm, har last din blogg ett tag och du later som en jatte trevlig tjej med en underbar son! Och dom verkar sa lika! Bor pa malta dock, ar du medlem pa familjeliv? Sok pa o0guatii0o och dar hittar du mig..:)

2009-09-12 @ 23:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback